17 februari 2013.

Hej!
Hur mår ni? Jag mår bra, lite trött för min sömn rubbades lite inatt men ska snart käka lite så jag hoppas jag kvicknar till då! Idag har jag varit ute i det slaskiga vädret (usch, sommar tack?) och fixade lite småärenden och nu tittar jag på Kourtney & Kim i New York. Rätt underhållande faktiskt fast jag hade aldrig stått ut att vara tillsammans med Kourtney, jises vilken pain in the ass människa!
Imorgon ska jag till universitetet igen, seminarium och plugg. Längtar verkligen till när seminarierna är slut, tycker de är så sjukt tråkiga...
Tittade föresten in på Saboskirt innan och jag är så kär i alla deras kläder men de är rätt dyra + att det blir tull och frakt eftersom det är en australiensisk webshop. Men en dag ska jag handla gärnet! Här är en favorit outfit jag har, dör lite för den faktiskt !
Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0