8 FEBRUARI 2013.

Hej!
Känns lite sent att skriva godmorgon. Jag tog en sovmorgon och sov till elva. Kändes riktigt skönt faktiskt! Vaknade upp med halsont så har bestämt mig för att inte lämna sängen mer än nödvändigt idag. Vill verkligen försöka få bort vad det än är, så fort som möjligt! Hade verkligen önskat att jag var frisk för hade lite planer för helgen som jag hade velat göra, menmen.
Just nu har jag precis ätit två mackor till frukost och nu tänkte jag äta lite lite till framför det nyaste avsnittet av Scandal. Åh älskar den serien! Hoppas verkligen det blir en säsong till :)
Sen ska jag sätta mig och läsa en massa kurslitteratur så jag känner mig förberedd inför nästa vecka då jag och Emilia ska sätta oss med vårt arbete.
Ska nog kika på resor hem också, blir nog en tur hem i slutet på februari. Längtar hem som attans just nu + att jag måste hämta lite saker :) Men nu, Scandal!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0