ANOTHER PRETTY FACE.

Hej!
Jahapp då var man äntligen hemma! Har varit borta i 6 timmar och det känns, speciellt eftersom jag inte ätit någon riktig lunch (godis räknas tydligen inte) så jag sitter och glupskar i mig en apelsin för att få ork att laga någon riktig mat. Ser rätt groteskt ut, skalen ligger i en hög utsugna på sitt fruktkött, yeah det var ett sidospår...
Iaf!
Jag har bestämt mig för att gifta mig med en italienare! Yeapp, jag tycker det är så sjukt läckert språk, så jag vill höra det resten av livet så nu är det bestämt ;) Haha. Kan tänka mig en spanjor men jag tror det räcker en med temperament i förhållandet...
 
Om vi ska tänka lite på här och nu så kan jag meddela er kära läsare att jag ska som jag nämnde tidigare i inlägget göra lite mat, sen ska jag kika på det nya avsnittet av Pretty little liars och sen ringa pappa min och tacka för det sjukt fina kortet jag fick idag på valentin dagen ;) Det blir mitt Alla hjärtans dags firande!
Men hörrni, glöm inte att kika in senare ikväll för då skänker jag ett helt inlägg åt ämnet kärlek! Det vill ni väl inte missa ?
Stor puss och stor kram! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0