ARE YOU FEELING BLUE TODAY WORLD?

En bild från sommaren 2011 dock hade håret vuxit en bit här och en bild från december 2012.
Hahah jag är verkligen hopplös!
Jag funderar starkt på att klippa av mitt långa hår och bli "korthårig" igen. Jag vet att jag kommer att ångra mig två - tre månader efter jag gjort det, men jag vill det verkligen nu. Är bra trött på min ombre också... ångrar den lite då det verkligen förstörde mitt hår. Skit slitet och jobbigt nu. Men jag vet inte, vi får se hur det blir. Men klippningen är jag nästan säker på ska ske för nu är mitt hår nästan för långt och det blir bara jobbigt. Vill liksom bara klippa bort allt slitet och få fint och starkt hår igen.
Vad tycker ni? Behålla mitt långa hår eller klippa av det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0