EVERYTHING IS BACK TO NORMAL.


Hej!
Det har blivit något fel med bloglovin. Jag har ju fixat så att så fort jag har skrivit ett inlägg så kommer det upp som en nyhet på facebook men nu gör det inte det längre! Så det är alltså inte jag som inte skriver inlägg utan det har blivit något fel, sucksuck. Så om ni brukar kolla via facebook så kan ni inte längre lita på att det kommer att visas där.
Wellwell, nu har jag fixat mitt hår så det har krymt med 80%, skönt! Hatar verkligen att ha mitt hår lockigt, tråkigt för det blir verkligen mycket mer extra jobb för att få det/ hålla det platt.
Imorn står en föreläsning och plugg på schemat. Sen ska jag hem och sova i 100 år, är verkligen super trött och det känns verkligen skönt att det är helg efter föreläsningen imorgon! Behöver sovmorgon och helgmys.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag hoppas att det är sommar när jag vaknar upp men känner att det är lite väl optimistiskt tänkande. Har föresten namnsdag imorgon! Wihoo :D (yeah jag vet att det är alla hjärtans dag imorn men kunde inte bry mig mindre)

Nu kallar däremot sängen, hörs imorgon! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0