GET 2 KNOW ME.

Hej igen!
Känner att jag verkligen kommit igång med bloggandet igen, vilket känns jätte kul! Så himla tråkigt när det blir ett inlägg varannan vecka, känns liksom som det inte blir så personligt. Jag hoppas att jag kan fortsätta såhär! Och att ni tycker det är kul att jag skriver :)
 
Gjorde mig lite kvällsmat vid 8 och skulle sätta mig och kolla på en film men så medans jag letade upp en började den nya serien "Arrow" på 5:an så jag började kika mest bara för att kolla vad det var och jag är fast! Tycker det har varit ett super spännande första avsnitt så det lär bli en serie jag följer!
Vilka andra serier jag följer har jag redan skrivit en gång, men vissa har tillkommit och andra försvunnit så här kommer en uppdatering :)
Pretty little liars, Hart of Dixie och Scandal .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0