GET PAST THE PAST AND FALL IN LOVE WITH THE FUTURE.

Ööööh vad hände där?
För det första så sov jag till halv tolv! Brukar inte göra det längre och att när jag vaknade så kände jag mig hangover! Jag som låg och kollade på en tecknad film hela kvällen typ... När de sa att Fanta fått en ny smak och att den var godare än någonsin trodde jag inte de tillsatt alkohol? Haha aja!
 
Hoppas ni som var ute igår hade det trevligt och att ni som var hemma precis som jag, hade ett trevligare uppvaknande!
 
Just nu sitter jag och käkar lite frukost. Har typ blivit kär i att äta frukost. Det bästa som finns nu! Hatade att äta frukost innan, men nu är det något jag ser fram emot varje morgon :)
Idag ska jag sätta mig med kurslitteraturen, blev inte riktigt så igår då annat kom imellan men nu ska jag sätta mig så vi hörs om ett litet tag. Puss på er! ♥
Update: Tagit mig en timme ungefär att skriva detta, ååh hatar min långsamma dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0