HEARTS IN THE AIR.

Hejhej!
Jag har inte kommit mer än 3 sidor på min kurslitteratur, skyller på Nashville och 3an eftersom de kört ett maraton med det. Ska snart sätta igång igen, men ska smälta maten lite först! Känner mig rätt trött så ska ta mig ett äpple så kanske jag vaknar lite :) Visst har äpplena fina budskap på sig? Därför jag köpte dom faktiskt! Funderar på att använda de till muffins, älskar äppelmuffins men vi får se, tror inte det finns något socker hemma :/
Kom på att det är v.8 på måndag, förr längtade jag alltid till v. 8 för vi hade sportlov då, åh saknar att ha lov!! Nu kan man inte göra ett skit förens vid jul och på sommaren. Jag ska ju plugga 2 år till ser det ut som nu så jag kommer inte kunna röra mig alls förens 2015!! Fy va tråkigt! Men man får bita ihop och njuta av tiden då man faktiskt är ledig :) Men nu måste jag göra lite annat, hörs snart! puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0