HITCHCOCK.

Sitter och tittar runt lite på sf:s hemsida för jag är så grymt biosugen! Och jag längtar ju ihjäl mig inför Jurassic Park i 3D men den kommer inte förens i april om jag inte minns fel... Men jag måste säga att jag blivit lite sugen på filmen Hitchcock, vet inte varför men har sett den på trailer och den verkar inte helt fel faktiskt! Men det blir nog den nya Die Hard jag lär kika på om det blir bio! Men man vet aldrig, kanske blir båda !
Vad gör ni denna torsdagskväll då?
Jag kikar lite på fråga Olle dokumentären och tänkte faktiskt snart gå och lägga mig. Blir plugg imorgon igen så känner att jag behöver en del sömn för imorn ska vi sätta igång och skriva, så behöver all energi jag kan få!
Så vi hörs imorgon igen sötisar♥
pusspuss

Update: Nu är biomys med Jossis inbokat för när jag kommer hem, wihoo Die Hard här kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0