HUNGRY FOR THE THRILL.

Hej!
Läste klart boken igår. Och oj va bra jag tyckte den var. Riktigt rolig att läsa faktiskt!
Blev rätt sent igår eftersom jag inte kunde somna men vaknade ändå halv elva. Så har precis ätit lite frukost och planerat inför London med Sandra, åh va spänd jag är nu asså! Kommer att bli så himla grymt :))
Ingenting är helt bestämt än så berättar mer när det är det!
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan njuta av min ledighet innan skolan drar igång igen.
Det glömde jag skriva i inlägget igår, eller skriva ut, det är väldigt mycket upp och ner i schemat tycker jag. Ibland är det jätte mycket och man har knappt någon fritid alls och ibland är det väldigt mycket "ledighet".
Men det beror ju självklart på hur man fördelar sina uppgifter man fått.
Nej nu ska jag ställa mig i duschen.
Hörs lite senare :)
puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0