I LOVE MY BODY.

Hej!
Förlåt förlåt för dålig updatering! Jag stack iväg vid 10 har nästan precis kommit hem. Blev 4 timmars pluggande med Emilia och sen stack jag till NK för att lämna en bok till Matilda. Var förbi affären en snabbis också och handlade lite mat. Nu ligger jag så gott som utmattad i min säng. Hungrig och trött är ingen bra kombination! Ska värma lite mat från igår snart och kika på Scandal♥
Påtal om inget, fan va jag älskar min kropp. Och ja, man får säga så! Kan trycka i mig va f*n som helst och så vaknar jag upp med en sånhär mage nästa morgon ;) och det med 0 dagar på gymmet i mitt 20 åriga liv! Wihooo
Tycker att alla borde älska sina kroppar, för alla är fina hur man än ser ut, glöm aldrig det finisar♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vissa har ju tur!

Svar: Ja verkligen! :)
Maria Valentin

2013-02-15 @ 23:52:04
URL: http://www.sandravallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0