IF I TOLD U I MISS U. WOULD THAT MATTER.

Godkväll!

Hoppas att ni har haft en fin dag. Min har varit väldigt trevlig faktiskt. Trots att det snöade en del innan. Vad jag ens gör kvar i Sverige är ett mysterium! Men om allting går som planerat lär det inte bli länge till. Imorgon ska jag bara ta det lugnt. Är mer eller mindre kär i min bok nu så det känns inte allt för troligt att jag har något kvar att läsa imorgon. På onsdag och torsdag blir det däremot en sväng till Universitetet. Hämta ut hemtentan från dec/jan (äntligen!!) och på torsdag seminarium och träffa Emilia för lite plugg :)
På söndag har jag föresten varit uppe i Stockholm i 3 veckor! Känns helt sjukt faktiskt. Tiden går verkligen fort! Snart är det dags att flytta till Norrköping igen. Och innan jag vet ordet av fyller jag 21! Vet inte varför men har en stor klump i magen över att fylla 21. Kan man inte bara få stanna på 20??
Aja.
Nu ska jag ta till lite eskapism och fortsätta med mitt läsande.
Har inga bilder att bjuda på för tillfället så tar en goding från i december då jag jobbade med att dela ut glögg för Blossa. Super roligt och mysigt och gud va mycket trevliga människor. Många ville ta bilder och en la t.o.m. ut en på internet. Wihoo kändis haha.. not! Men är rätt nöjd med den faktiskt :)
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0