KEEP IN TOUCH.

Hej!
Det här blir dagens sista inlägg och troligen det "djupaste".
Jag ska snart gå och lägga mig tänkte jag, men innan jag somnar brukar jag alltid skriva lite i min dagbok.
Jag minns typ när man var mindre och skrev i dagbok och hade ett litet hänglås på den och alla hade verkligen samma typ av lås så man kunde teknisktsätt öppna varandras dagböcker med sin egen nyckel.
Sen kom den en tidperiod då det ansågs vara väldigt ocoolt att skriva dagbok. Tror det var typ högstadiet. Men där var allt väldigt svart och vitt så det kanske inte var så konstigt. Tror jag skrev dagbok då... har ett antal hemma. Kom nu på att jag skrev dagbok då, självklart. Haha.
Men då var det mer kärleksinriktad, typ vem man gillade och vad som hänt när man sågs, vad man kände och yadayada! Nu är det mer typ vad jag gjort och kanske lite känslor och tankar. I alla fall för mig.
Väldigt ärligt i alla fall.
Det är roligt och läsa sina gamla dagböcker då man skrev mycket om kärlek. Jag var så paranoid att jag inte vågade skriva ut namnet på personen jag gillade så jag skrev alltid ett kodord. Typ "Han" eller ett namn jag och mina kompisar kommit på till honom. Vi hade t.ex. "the ponny" Haha. Det var inte någon jag gillade, måste jag tillägga!! Jag ville helt enkelt inte att det skulle komma ut vem jag var intresserad av. Så nu är det rätt kul när det dyker upp namn man hittat på och skrivit i sina böcker. Och att man kommer ihåg vem som var vem!
 
Vad jag ville säga med det här inlägget är att jag tror det är rätt nyttigt och typ ventilera sina känslor och tankar och ha allting samlat på ett ställe. Sen är det sjukt kul att läsa något år eller till och med månad efter! Men jag skulle uppmana fler att sätta sig och skriva. Det har hjälpt mig flera gånger. Jag tycker det är skönt att skriva av mig. Liksom få vara ärlig med mig själv och få vara sådär rörig som jag känner mig ibland.
Så nu ska jag sätta mig och skriva av mig lite !
Sov gott finisar, och tack ännu en gång för att ni tycker min blogg är såpass intressant att ni tittar in♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0