KEEP SLEEPING BEAUTY.

Hej!
Nu skriver jag mitt sista inlägg för idag. Gick föresten ut innan, hade ju inte tänkt att gå ut men behövde köpa en del mat så jag stack ut vid fyra och sen har jag tagit lugnt efter det. Hoppas det inte var för tidigt så det blir ett bakslag. Det får vi se imorgon!
Jag ser att det är många som ska ut ikväll, som kanske redan är ute? Hoppas ni får det super roligt i dimman! Haha. Ska ju hem i slutet på februari så det blir definitivt en utekväll då. Allt för länge sen nu! Ska dra ihop ett litet gäng och sen blir det party för hela slanten! Men nu ligger jag i min säng och tittar på filmen "Vägen till eldorado" fick sånt sug efter att se den efter Jossan smsat och sagt att hon såg på den. Den är faktiskt bättre än jag minns den! Hade en crush på den blonda killen när jag var liten såklart, man vill alltid ha det man själv inte har...Haha.
Det blir med alltså en hemmakväll för mig vilket känns skönt då jag inte känner mig helt på topp än.
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg, kolla gjärna in min med!

2013-02-10 @ 19:02:01
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0