KEEP THE TRUTH COMING. NR 1

Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.
 
Fråga 1.

Åh nu börjar det bli få ämnen kvar! Kommer faktiskt sakna det här när jag är klar. Har varit väldigt kul för mig, samtidigt som ni har fått lära känna mig lite bättre, eller? ;)
Nu är det i alla fall dags för ämne nr 1. Tycker det är super svårt att skriva om 1 låt, för jag har extremt många som jag älskar. Men en låt som sticker ut mer än andra är "Got 2 luv u" med Sean Paul feat. Alexis Jordan. Jag spelar alltid den när jag lyssnar på spotify och varför jag älskar den vet jag inte riktigt... Antaligen för att jag tycker rytmen och texten är grymma! Jag älskar låtar som får en att vilja dansa och det tycker jag att den får en att vilja. Varför den här låten förtjänar att bli placerad på nr 1 är för att jag har lyssnat på den praktiskttaget varje dag i snart 1 års tid (vet att den är äldre än 1 år men jag lyssnade på den först förra året) och jag älskar den fortfarande och kör den alltid på repeat.
Andra låtar som jag också älskar är "Higher" med the Saturdays, "Don't wanna go home" med Jason Derulo, "Throw me a ladder" med Stella Mwangi, "Misery" med Maroon 5, "Wonder" med Emeli Sandé och "Have you ever" med Brandi Carlile.
Musik är verkligen det bästa som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0