KEEP THE TRUTH COMING. NR 10

Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.
 
Fråga 10.
 
Nu är vi framme vid slutet!
Jag har suttit och tänkt på det här ämnet enda sen jag började och jag har verkligen inte alls vetat vad jag ska skriva! Jag har typ lite av en forbi för att göra bort mig. Det är verkligen sjukt, men så är det. Därför kan ni tänker att att jag verkligen inte gjort bort mig allt för många gånger. Och den pinsammaste händelsen var det mer jag som blev ett offer för men jag kan inte skriva om det, inte än, det är för jobbigt för det är djupare än bara pinsamt. Sorry! Men kom faktiskt på en annan pinsam händelse nu när jag satt och smsa med Jossis.
Dock var det inte jag som gjorde något pinsamt men aa iaf!
I melodifestivalen 2011 (tror jag det var) fick såväl jossis som jag upp ögonen för Swingfly och tyckte han var grym så när vi hörde att han skulle komma till vår hemstad och spela så bestämde vi ju oss självklart att dra dit. När det började närma sig tiden då han skulle upp på scenen så var det så gott som folktomt och mest massa småbarn och så vi! Det i sig var lite pinsamt kanske? Och så kommer han och börjar sjunga några låtar och när han spelar och när han har spelat klart är det mer eller mindre tyst. Knappt någon som apploderar eller låter i huvudtaget, förutom jag och Jossan typ! Men usch va jag tyckte det var pinsamt för hans skull att det inte fanns något drag i publiken alls! Kan inte ha varit roligt att stå på scenen.
Så det tyckte jag var en hemskt pinsam händelse som jag fortfarande kan tycka är pinsam fast det är snart 2 år sen!
Händer något pinsammare i framtiden så lovar jag att jag ska skriva om det så ni får något saftigare, men detta får duga sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0