KEEP THE TRUTH COMING. NR 4

Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.
 
Jahapp då vart det bara 2 ämnen kvar och jag vet verkligen inte vad jag ska skirva på nr 10. Men det är morgondagens problem!
Idag ska jag skriva ett inlägg om mig själv. Vem är då jag?
Jag är en glad och humoristisk tjej på 20 år som älskar att umgås med vänner och familj samt att ta en shoppingtur på stan. Något jag verkligen också tycker om är att resa vilket jag gjort mycket i mitt liv :)
Det bästa jag vet (just nu) är att mysa hemma med en bra film och en ask med vindruvor. Även om en utekväll inte är dumt det heller! Min favorit frukt är vindruvor och min favorit dryck är fanta, två saker som jag tror alla som känner mig tycker är rätt typiskt för mig!
Om det blir en filmkväll så kikar jag gärna på katastroffilmer, action, skräck, thrillers eller komedier och helst inte kärleksfilmer! Och om jag lyssnar på musik blir det blandat av allt som finns, men jag har en liten hemlig crush på countrymusik... Om jag skulle idrotta skulle jag vilja satsa på Volleyboll och löpning åh eller kanske typ karate!
Min favoritmat är lätt pappas mat, men om jag äter ute blir det lätt en hamburgartallrik, plankis, lax, kina. Köttälskare som jag är ;)
En av de bästa sakerna jag vet är att köra gokart, vilket var länge sen jag gjorde nu...
Som person är jag väldigt glad, positiv och snäll (Hoppas jag!) och jag är rätt påhittig och spontan. Jag försöker alltid finnas där för de som behöver mig och jag gör alltid mitt bästa för att trösta och hjälpa. Jag har de senaste åren mognat väldigt mycket som person vilket har gjort att jag försöker att inte hänga upp mig på småsakerna utan njuta av livet och inte lägga energi på saker och personer som inte förtjänar min tid. Jag är verkligen ingen klängig person utan klarar mig bra själv och är rätt självständig och framför allt stark som person.
 
Jag tycker mycket om min kropp men vad jag tycker mest om är mina ögon, min längd, mina bröst och mina fötter. Vad jag tycker minst om är min mun och näsa.
 
Mina intressen förutom resa och att shoppa, är att fotografera vilket jag gjorde mycket för några år sen och som jag hoppas uppta igen!
Kommer inte på mer att skriva nu, kommentera om det är nåt ni tycker jag missat :)
Åh!! Mitt livs kärlek är min katt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0