KEEP THE TRUTH COMING. NR 7

Stor puss till alla mina fina vänner♥
 
Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.
 
Fråga 7.
Hmm... Asså den här frågan tycker jag blir rätt klurig eftersom jag liksom inte har en utpekad "bästa vän" längre och jag ägnade ett tidigare inlägg åt mina fina vänner så det blir rätt svårt att peka ut just en! 
Aja, jag måste nog säga att min bästa vän är min mamma. Detta kanske förvånar en del eftersom jag inte nämnt det innan, men jag har mer och mer under årens gång märkt att det alltid är en person som aldrig lämnar en i sticket eller inte finns där för en när man verkligen behöver det och som alltid ger bra råd, om allt. Och det uppskattar jag väldigt mycket! Sedan håller vi kanske inte alltid med varann, men det är skönt det också för jag behöver lite motstånd ibland :) Det jag tycker är bäst med att ha min mamma som bästa vän är att jag vet att hon alltid är 100% ärlig, på gott och ont. Men också att jag vet att hon verkligen vill mitt bästa, för det finns mycket falskhet där ute och att ha någon som man vet aldrig kommer att svika en är ovanligt.
Jag minns när jag haft kärleksproblem så har min mamma alltid kunnat ge mig bra råd, normala realistiska råd vilket jag verkligen har uppskattat eftersom kompisar inte alltid vågar säga sanningen alla gånger.
Sen vill jag verkligen inte glömma att nämna att jag har många underbara nära vänner som också alltid finns där för mig och vill mitt bästa och det är något som gör mig så lycklig!!♥ Men det är en annan sak när man har någon man kan lita på till 100% som är familj.
Har ni någon bästa kompis föresten? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0