KEEP THE TRUTH COMING. NR 8

Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.
 

Fråga 8.
Tycker det är lite sorgligt, för hade man frågat mig för några år sen vad jag brann för så hade jag utan att tveka sagt att dansa men nu har jag inte dansat på år och intresset har på ett sätt försvunnit och det känns jätte tråkigt, för jag var bra på det och tyckte det var kul. Menmen det var inte vad jag egentligen skulle skriva om.
Något jag brinner för och har gjort praktiskttaget hela mitt liv är att skriva. Jag har enda sen jag var liten skrivit sagor, noveller, dikter och börjat på otaliga böcker och jag skriver alltid på något. Just nu skriver jag en berättelse som jag inte vet var den kommer sluta men för mig handlar det inte om att jag måste bli klar med allt jag skriver, utan jag tycker det är skönt att skriva och få leva mig in i något helt annat. Så många gånger skriver jag, bara för att skriva.
Minns när jag var liten och fick tjockare skrivböcker som jag skulle skriva berättelser i och jag hade alltid bestämt innan jag börjat skriva när det skulle bli nytt kapitel och sen när jag hade börjat skriva så blev det helt fel för det nya kapitlet kom rakt i berättelsen och aa det vart inte bra helt enkelt! Haha. Stackars pappa som fick läsa det asså. Det är föresten alltid min pappa som läser det jag skrivit. Vet inte varför det blivit så men det känns skönt att han gör det och då gör han inte det för att kolla stavfel och grammatik utan för att jag vill att han ska kika på själva handlingen och han har alltid varit väldigt stödjande till det jag skriver och det känns jätte skönt då det är rätt, jag vet inte, jobbigt? att dela med sig utav något man själv skapat. Någon gång tänkte jag publicera något här men inte riktigt än.
Men nu vet ni i alla fall vad jag brinner för. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0