KEEP THE TRUTH COMING. NR 9

(Hemma hos Jossan♥)
 
Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.
 
Yeapp jag hittade den här roliga listan på min gamla blogg (sloarez.blogg.se) som jag aldrig gjorde klart! Så tänkte jag skulle göra klart den nu :)
 
Fråga 9.
Asså jag har varit med om så mycket roligt och fått skratta ihjäl mig många gånger om, men en sån tipptopp rolig kväll var defintivt en utekväll från 2011 som fortfarande får mig att skratta när jag tänker på den.
 
Det började med att vi tjejer (jossis, sandra, micka och jag) skulle fira vår fina vän Annette för hon hade fyllt 19. Så vi hade planerat en eftermiddag / kväll med massa skoj. Jag minns att Jossan hade bakat en tårta och att vi var hemma hos henne. Sen träffades vi på stan och gick och köpte med kinamat och åt ute i Jossan trädgård, följt av mys med tårta och presentutdelning!
Sen gick vi in och började göra oss iordning inför kvällen och så blev det lite gott att dricka till det och ja efter det gick det lite utför, haha ;)
Jag och Sandra låg bland annat på golvet och sjöng och jag trodde presidenten hade dött? Haha och massa annat skoj!
Sen kom det jag tyckte var så sjukt roligt! Vi skulle dra oss mot bussen mot stan och jag som hade höga klackar på mig bestämde mig för att springa ner för trappan och ut genom dörren men kunde inte riktigt stanna så jag vinglar till och ska ta stöd mot en häck/buske som jag trodde skulle ge samma stöd som en vägg och sen bara faller jag i typ slowmotion genom häcken/busken och bara skrattar ihjäl mig och hör att de andra också skrattar ihjäl sig. Det bästa var min kommentar när jag låg på gräset med benen upp i luften "fick jag gräsfläckar?" Haha åh skrattar ihjäl mig fortfarande! Sen att resten av kvällen blev grym var en klar bonus ;)
Det är något roligt jag varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0