KEEP THE TRUTH COMING.

Bjuder på en arkivbild från min gamla blogg, sloarez.blogg.se. Söt 17 åring♥
Hej!
Jaa listan med ämnen har jag ju gjort klart, men jag tycker det är kul att ägna lite inlägg till att skriva om ärliga ämnen. Det andra jag skriver om blir ju på ett annat sätt. Håller ni inte med? :)
 
Så nu tänker jag bjuda på 10 sanningar om mig själv. Så lär ni känna mig ännu bättre! Bra va? ;)
 
1. Jag älskar kött! Jag skulle aldrig kunna bli vegiterian eller vara sambo med någon som är det, för kött är något jag vill ha i mitt kök och inte behöva kompromissa med.
 
2. Jag var allergisk mot Jordgubbar i 19 år men nu har det försvunnit! (Yaay)
 
3. Det äckligaste jag vet är när fullkornsmat, ris, pasta, chips! Äckligt värre.
 
4. En av de bästa sakerna jag vet är att få ansiksmassage!
 
5. Om någon vill köpa mig en spontan present är kärnfriavindruvor alltid ett säkert kort, däremot blir jag inte lika glad utav blommor.
 
6. Något jag tycker är fruktansvärt sexigt (hos det motsatta könet) är när personen är intelligent.
Smart is sexy.
 
7. Jag tycker inte om kryddstarkmat. Jag vill alltid ha det "mildaste" när jag äter thai, kina eller mexikanskt. Känsliga smaklökar..
 
8. Jag hatar att dammsuga, men inte för att det är tråkigt, utanför jag alltid har varit rädd för ljudet.
 
9. Om jag fick gå på dejt med vilken hollywood skådis som helst skulle jag vilja gå på dejt med Shia LaBeouf, han verkar vara en riktigt mysig kille faktiskt!
 
10. Om jag fick en plastikoperation gratis skulle jag operera min näsa.
 
Vart ni chockade över vad jag skrivit? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0