KISS ME LIKE YOU WANNA BE LOVED.

Måste bara tipsa er tjejer och kanske killar? om min absoluta favorit mascara! Den är verkligen super grym och ger en fina, separata fransar och framför allt långa! Och inga jobbiga klumpar!!
Jag tycker att den funkar bäst till mina fransar i alla fall.
Just nu använder jag en annan mascara för att min 360º tog slut och då köpte jag en annan i desperation eftersom den här endast säljs på Yves Rocher butiker eller online men så fort den jag har nu, tar slut ska jag köpa en 360º igen. Sen är det verkligen inte ett dumt pris! Just nu kostar den t.o.m 95:- på internet!!
Så om ni vill ha en bra, prisvärd och allergifri mascara så kan jag definitivt rekommendera den här.
Ska lägga upp en bild när jag har sminkat mig med den här någon gång snart så får ni se själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0