LET'S READ.

Åh gäsp!
Herregud va trött jag känner mig. Känns som min hjärna är bortdomnad! Försöker just nu läsa igenom boken Ladies' paradise som är skriven utav Émile Zola. Verkar vara en super mysig bok (har läst första kapitlet) men den är verkligen tjock och såklart på engelska. Har inga svårigheter med språket, men när det kommer till skönlitterär läsning på engelska blir jag alltid så trött i huvudet för det krävs så mycket koncentration för att förstå allt.
Anledningen till att jag läser boken är för att jag ska ha ett seminarium på den nu på torsdag.
Har tagit mig en bit tårta (okej, två...) så jag ska känna mig motiverad!
Vi får se hur det går.
Hörs lite senare finisar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0