LETTER BY ME.

Godkväll!
Just nu sitter jag och kollar på melodifestivalen. Varje år säger jag att jag inte ska titta för jag tycker det är så dåligt, men så gör jag det ändå. Och iår är inget undantag men nu är jag övertygad om att jag absolut inte ska titta nästa gång. Herregud va dåliga bidrag, känns som alla bara skriker ut sina låtar. Jises! J ville inte kolla och jag börjar nu förstå varför. Blir att fortsätta att läsa min bok. Den är faktiskt rätt bra så jag tror jag läser ut den imorn. Bra det :) Sen har jag beställt en bok från adlibris som jag hoppas jag får snart så jag kan börja läsa den.
(Ska ha seminarium på den nästnästa vecka).
 
Nej nu vill jag skriva om något annat!
Jag har nämnt någon gång innan att jag älskar Ashley Olsen stil och att hon är en stor inspiration, men på senare tid har jag börjat tycka att hela hon är så himla vacker. Jag minns när jag var liten och såg på Ashley och Mary- Kate filmerna och tyckte att de var så gulliga, men nu tycker jag hon har blivit väldigt vacker. Hon har verkligen mitt drömutseende. Så typiskt eftersom hon är min totala motsats! Man vill alltid ha det man inte har och yadayada!
Kanske kan köra en Yohio och förvandla mig? Typ sminka mig vit och sätta i linser och bleka sönder mitt hår! Blir att tänka på det där... Eller inte, trivs faktiskt jäkligt bra i mitt sydamerikanska skal! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker du är mycket finare än Ashley Olshen, till och med på den bilen ;) hihi..... Här beklagar du dig över mello, medan jag tvingas se det online för att jag är utan den! Suck :) ...^^ .... Vad mycket du uppdaterar! :)) .... Och jag kommenterar :P

2013-02-03 @ 06:40:49
URL: http://ensamsoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0