LOLA, I MADE UP MY MIND, I AIN'T GONNA FALL INLOVE THIS TIME.

Åh känner ett lyckorus!
Gör alltid det när jag hittat en ny låt som jag förälskat mig i. Mmmm jag vet vad jag ska lyssna på, på tåget när jag ska in och träffa Emilia imorgon ;)
 
Ikväll har jag bakat paj, den blev riktigt god faktiskt! Sen hade jag och J en tacokväll, skulle haft det igår men J mådde inte super bra igår, så blev idag istället. Mysigt, mysigt! Nu tänkte jag ta det lugnt framför en film. Eller något bra på tvn. Känner att jag behöver det!
Har även börjat planera, med fin tjejerna hemma, en utekväll när jag kommer hem! Ska hem en sväng den 28:e så blir att dra ut på fredagen där tror jag. Perfekt sätt att fira in Mars ;) Åh längar faktiskt! Hoppas det är massa roligt folk ute dåå♥ Tror jag ska göra en ny tatuering när jag kommer hem också nanananana.
 
Nu blir det däremot att pyssla med lite annat. Hoppas ni haft en fin dag, det förtjänar ni! pusselipuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0