LOVE OF MY LIFE.

Oj va många inlägg det blev idag, men jag ser att jag fått en del nya besökare som jag hoppas fortsätter titta in och även ni som redan brukar göra det fortsätter med det. Det är verkligen kul att se att ni bryr er om vad jag gör och skriver om. Fina är ni allihopa♥
Jag sitter nu och tittar lite på filmen "Ps I love you", jag vet jag skulle läsa, men har hört så mycket om den så jag ville kika och se vad jag tyckte. Jag vet inte varför men den får mig att tänka på min katt och hur otroligt mycket jag saknar honom och hur förstörd och förtvivlad jag kommer att känna mig när han inte finns mer. Jag har haft honom sen jag var 9 år (skulle fylla 10) så det är snart 11 år! Tiden har gått så himla fort och det gör mig väldigt ledsen att tänka på att han är gammal nu och att jag faktiskt närsomhelst kan få ett telefonsamtal där jag får veta att han är död. Den dagen dör en stor del av mig också.
För han är verkligen mitt livs kärlek.
Och det gör mig så ont att vi inte ses varje dag och att jag inte kan prata med honom. Och att inte veta om han verkligen förstår vart jag försvinner när jag är borta. Men jag bär honom med mig, i hjärtat och på handleden.
Nu och föralltid.

Kommentarer
Postat av: Moa

Lite samma här med en älskad pälskling därhemma. Vet precis vad du menar, pöss på dig! :)

2013-02-03 @ 06:37:23
URL: http://ensamsoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0