MAGIC MIND.

Godmorgon!
I alla fall för min del, jag vaknade ungefär halv tio och fick ett sug efter pannkakor så det fick bli en pannkaksfrukost med sylt och grädde!
Mina pannkakor här i Stockholm blir så mobbade för jag har ingen liten stekpanna som hemma, så jag gör halva i en stor och då får dom det mobbade utseendet. Haha

Idag ska jag sitta och plugga (läsa) hela dagen. Vill verkligen bli klar med boken.
Men först ska jag äta upp mina pannkakor och kika klart på Pocahontas. En av mina favorit Disney filmer, kanske för att jag är halv indian? ;) haha.

Sen vill jag göra en liten update.
Jag har en underbar vän som befinner sig i ett helt annat land på en helt annan kontinent som påminde mig om att det finns de som har det "värre".
Som inte kan hälsa på sin pälskling alls på ett år och som får kika på melodifestivalen på internet. Så jag ska vara glad att jag har möjligheten. Och det är jag nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0