SLEEPLESS WITHOUT REASON.

Jaha... Klockan börjar närma sig 2 på natten och jag kan inte sova. Eller jag kan nog om jag verkligen försökte men det är som om något hindrar mig från att sova. De senaste nätterna har jag blivit "plågad" av jobbiga drömmar. Inga hemska som mardrömmar, utan mer såna som gör en falskt lycklig och som påminner en om jobbiga saker.
Inte för jag vet hur detta är bättre, att vara vaken och tänka på det.
Men som sagt, jag tror inte det är jag som styr min egen kropp ibland.

Jag är inte precis ensam om att inte kunna sova ibland, men f*n va jobbigt det är när det händer! Jäkla tankar.
Var f*n är John Blund när man behöver honom liksom?
Aja, ska försöka att räkna några får eller försöka göra några armhävningar (HAHA! Den var rolig, jag göra armhävningar!) okeej nu börjar det här spåra ur lite...
Ska försöka sova lite nu. Om min hjärna tillåter.
Skriver mer normalt imorgon, om jag får någon sömn dvs!
Sussa sött finisar <3

Bilden visar var jag vill vakna upp någonstans imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0