STARE DIRECTLY INTO THE SUN & YOU WILL SEE THE LIGHT.

 
Godkväll finisar!
Gud va den här dagen har flugit förbi, vet inte var tiden tog vägen riktigt...
Var som sagt ute på Liljeholmsgallerian och hittade dessa 3 par skor. Är så himla glad över alla mina älsklingar och jag vet knappt vilka jag ska ta med mig hem och ha på mig när jag ska ut! Lutar mot de blå jag köpte idag med nitar men man vet aldrig. De som är längst ner är föresten i färgen fuchsia, de ser typ röda ut men det är dom inte.
Imorgon har jag seminarium igen så blir att vara inne vid 11 och sen efter det ska jag och Emilia plugga igen, men utan semlor den här gången :)
Just nu kollar jag på serien Arrow, den är faktiskt rätt spännande, undrar verkligen hur den slutar!
Hade tänkt och gå och lägga mig 9 faktiskt, vi får se om det blir så, känner mig super trött men lär bli att jag lägger mig vid tolv ändå, helt hopplös på att dra mig ifrån datan och tv.
Blää känner att det här inlägget blev rätt tråkigt men har hänt lite tråkiga saker så känner mig lite låg.
Förlåtförlåt! Lovar att jag skriver roligare imorn, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0