STAY.

Asså jag är nog sist i världen att uppmärksamma Rihannas nyaste låt Stay, men jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag tycker den är bra eller om den mest känns som ett desperat rop på hjälp... Musikvideon är väldigt olik vad hon har gjort tidigare men jag tycker den är rätt fin och passande till låten men på nåt sätt så vill jag bara ge henne en kram för jag tycker att hon verkar vara jag vet inte.. förvirrad? Som om hon verkligen behöver en vän. Men det är ju bara min åsikt.
Har ni lyssnat på låten och vad tycker ni? :)
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie A.A. Yrvenstam

tackar, jadu.. sista lovet nu man har :/ menmen!

åh den videon är så vacker, HON är så vacker och rösten, åhh!

2013-02-17 @ 13:21:35
URL: http://www.haap.blogg.se
Postat av: Sarah

Du e inte sist för ja har inte hört den än xD

2013-02-18 @ 21:42:50
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0