UNABLE ARE THE LOVED TO DIE, FOR LOVE IS IMMORTALITY.

Åh den texten är så fin men samtidigt så läskigt, även om det ordet känns fel att använda men ja lite creepy. Aja! Jag såg precis senaste avsnittet av Pretty little liars och där var den texten med.
well well,
Imorn ska jag upp tidigt, ska vara vid universitetet vid 9 för jag och Emilia ska börja kika på en uppgift vi ska göra ihop. Vi hoppas hinna göra lite tänkande innan seminariet som börjar vid 11. Jag tror vårt arbete kommer att bli grymt :)
Påtal om inget, det är verkligen obehagligt när man känner sig för mätt. Jag har verkligen inte ätit mindre här uppe i stockholm utan nog snarare mer, blir väl så när man inte bor ensam längre. Får se om jag rullar fram om ett halvår. Och inte blir det bättre av att man är omgiven av massa godsaker!
 
Just nu kollar jag på filmen "På smällen" som går på 6:an medans jag väntar på att pappa ska slå mig en pling. Jag hatade verkligen den filmen när den kom, tyckte den var otroligt lång och bara allmänt jobbig så tänkte ge den en ny chans men nu 30 minuter in, har min åsikt inte förändrats ett dugg. Får se om jag orkar leta upp kontrollen och byta kanal.
 
En film jag verkligen hade velat se nu är den nya Die Hard filmen. Älskar verkligen Die hard. Typ bästa action filmerna som finns ! Men får vänta tills den kommer på bio, vilket är rätt snart om jag inte minns fel.
Som jag nämnt innan så är jag väldigt anti romantiska filmer (förutom Stolthet och fördom) som dagboken, a walk to remember, titanic etc. Spyr verkligen på sånt, är mycket mer för action, spänning, thriller, skräck och min favorit genre Katastroffilmer♥ Och komedier är också en klar favorit!
Tror jag ska leta upp en die hard och kika på när jag pratat med pappa...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0