WHERE THE RAINBOW ENDS.

Godmorgon!
Jag såg en rätt underlig film igår. The perks of being a wallflower, den var både bra och dålig. Jobbig och rolig, konstig och på något sätt vacker? Kommer nog aldrig se på den igen, det var inte en sån typ av film man tar fram och myser till, men den fick en att tänka och det kan jag uppskatta, ibland. Men framförallt var den sorglig och sorgliga filmer gillar jag inte. Jag vill inte må dåligt när jag kollar på en film.
Nej usch nu vill jag inte tänka på det mer!
Jag har i alla fall verkligen njutit av mina två sovmornar och de var verkligen välbehövda för imorgon så startar de tidiga mornarna igen och det längtar jag inte efter! Men det känns bra med en ny vecka, med nya möjligheter och nya planer! Men nu tar vi en dag i taget, idag ska jag minnas förevigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0