- . N o b o d y . -

(null)

Hej kära bloggen, 
Äntligen börjar jag komma in i bloggandet igen. Skriver inte en gång varje år längre i alla fall! 

Trots att jag skriver oftare så hinner det ändå hinna en jäkla massa mellan gångerna. Idag tillexempel så var jag och J och kollade på vår nya lägenhet!!! Helt galet men jäklar va vi längtar tills vi kan flytta in😍

En nyrenoverad trea med tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, golvvärme och tysta grannar. Hur perfekt?! Det bästa är att jag ska få bli sambo på riktigt med mannen i mitt liv, min kärlek❤️ att få skapa något tillsammans från början. 

Annars då? På måndag börjar jag min fjärde vecka på Plusen Omsorg. Helt galet va fort tiden går men det blir bara bättre och bättre och jag lär mig saker hela tiden vilket är så kul! 

Annars då?
Idag var jag och J i Göteborg och träffade några av mina äldsta och finaste vänner. Blev en tur till Pinchos för massa god mat och snack om allt mellan himmel och jord. Älskar det! 

Idag firar förövrigt jag och J sju månader ihop. Helt galet hur fort tiden har gått samtidigt som det känns futtigt i jämförelse med att vi båda känner att det känns som det gått år. Oavsett är jag tacksam för varje dag vi är tillsammans. 

Imorgon tänkte jag att vi skulle åka och köpa flyttlådor (är det något jag lärt mig efter mina flyttar -packa i tid!) sen vet jag inte mer. Skulle vilja träna också, känner mig alldeles för otränad nu. 

Well Well, 
Sov gott nu och så hörs vi snart! 
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0