- . ibland . mår . man . inte . så . bra . -

 
Hej bloggen, 
hur mår ni? Jag hoppas att ni mår bra och att ni dricker massa varm choklad nu när det börjar bli kallare ute. Jag vet inte vad jag ska skriva om hur jag själv mår. Jag känner mig väldigt psykiskt utmattad och allmänt trött. 
 
Det har varit mycket på jobbet och inte direkt på det sättet som varit bra för mig. Det är lite för lätt för mig att ta på mig för mycket istället för att sätta ner foten och nu får jag betala priset. Det har också varit så mycket på jobbet att vi fått jobba helg och kvällar. Något som jag inte tror jag var beredd på mentalt. Sånt händer ju såklart och jag försöker hantera det bäst jag kan men det gör tyvärr att allt annat får lida. 
 
Främst är det ju J som får lida av att jag är trött, vresig, sur, ledsen och alla andra känslor som jag känner och jag är verkligen lyckligt lottad som har en så fin man i mitt liv som står ut med mig
 
Jag brukar alltid säga att jag borde vara singel när jag mår dåligt för jag orkar inte med att bry mig om någon annan än mig själv när jag mår som sämst men jag är verkligen tacksam över att jag har någon som orkar bry sig om både sig själv och mig. Världens bästa är han!
 
Det har varit väldigt jobbiga veckor. Vissa dagar har till och med slutat med att jag känt sån ångest att jag gråtit på kvällarna för att det snart är en ny dag igen. 
 
Vet inte vad jag ville säga med det här inlägget. Ville egentligen bara berätta varför det ekat tomt och berätta att jag fortfarande inte mår så bra men att jag försöker kämpa mig till bättre tider. 
 
Det är inte bara jobbiga tider vill jag tillägga. Förutom bröllopsplanering och lägenhetsinredning så har även jag och J en annan ganska stor nyhet. 
Vad det är får ni veta om lite mer än två veckor. 
 
Ta hand om er. Puss och kram! X
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0