HELLO BBY BLUE

Hej!
Usch va tiden går fort! Jag tycker det var igår som jag satt på tåget påväg hem och skulle käka julbord och mysa med katt och familj. Nu är det redan dags att åka tillbaka igen! Kommer ifs tillbaka på fredag men känns så tråkigt att behöva åka i huvudtaget! Men måste få hem en del saker och gå på föreläsningar!

Helgen har i alla fall varit toppen. Började med att SJ såklart var en timme försenade så kom hem runt halv tio på kvällen till ua och sen på lördagen tog jag det lugnt och bakade lite med the fam. Sen på söndagen vart det julbord! Så mysigt såå! Igår gjorde jag massa ärenden på stan och bokade en tid hos frisören vilket blev idag så jag skaffade mig en rätt läcker ombre! Yepp. Är rätt kär i den och nästa gång blir det nog lite ljusare ändå!
Imorn ska jag som jag nämnde åka tillbaka så får gå och lägga mig nu. Bussen till Gbg går 06.20 så måste upp jäkligt tidigt tyvärr!
Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0