WHITE ROOM

Hej!
Usch va jag känner mig död idag. Haha. Var ute med tjejerna på ett event på White room igår. Det var super roligt! Det bjöds på sushi, cupcakes och gott att dricka. Sen hade de frisörer där för att styla ens hår. Mys! Sen var det ju bara en bonus att man fick en goodiebag ;)
 
Själva eventet höll på i en timme sen blev det vanlig nattklubb, stannade inte så länge då jag skulle passa en buss. Kom hem 3, så har sovit ut tills nu typ.
Nu sitter jag och käkar lite frukost framför Ellen. Utanför fönstret är det snö! Önskar verkligen att den försvann, ska åka hem nästa vecka nämligen och SJ + snö = kaos! Men det går nog.
 
Nu ska jag däremot göra lite annat!
Får se när jag skriver nästa gång, Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0