00:56

Godnatt?
Ja det är väl verkligen vad man borde säga vid denna tid! Haha.
Idag har tiden verkligen gått fort tycker jag. Känns som det var ett antal timmar man inte ens upplevde... Idag var vi i alla fall runt i innerstan. Tog en sväng på Östermalm och Drottninggatan. Fick hålla i den omtalade IPhone 5 och käkade sjukt,sjukt, sjukt god plankstek i gamla stan!!! Åh va gott det var. Både jag och Jossan ser detta som vårt nya favvo ställe. Och påtal om Jossan, imorgon åker min fina vän hem :( känns jätte tråkigt men jag vet att vi syns snart igen, det måste vi ;)
Fick förövrigt mina converse idag. Dessa passade perfekt! Alltid trevligt :)
Nu vill jag bara ha min army jacka och ett par byxor jag spanat in!
Shoppinggalen? Det har inte blivit bevisat ännu!
Nu ska vi däremot sova så säger Godnatt! Pussss
Bjuder på lite bilder från idag!
OCH jaa typiskt mig att prova shorts när vintern är här snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0