DEAR DAIRY!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering men har verkligen mått lite halvt dåligt för en del privata saker som nu blivit lösta.
Imorn eller idag rättare sagt, ska jag troligen träffa en kompis. Göra lite ärenden och packa väskan för ska åka hem till Sthlm igen på torsdag! Har nämligen seminarium på fredag. Förberedd? Nopp. Det löser sig!

Just nu sitter jag och läser en väldigt rolig och gripande, sanningsbaserad bok, nämligen en gammal dagbok!
Känner både glädje och sorg när jag läser mitt 16åriga jags problem och önskningar! Så sött jag var :)

Har ju flera dagböcker och det är så kul att läsa om alla saker som hände i olika tidsperioder i mitt liv. Den jag läser nu är från 1an på gymnasiet.
Ni då? Några dagböcker???
Sussa sött föresten <3

Arkivbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0