FYND.

Hejhej!
Åh va jag har åkt kommunalt idag asså. Är helt slut! Men jag fick i alla fall hämtat min nya jacka :)
Imorn ska jag hämta den här fina klänningen som jag hoppas ser bättre ut på än vad den gör på bilden. Tycker att modellerna har typ världens dåligaste hållning ! Men gav bara 49kr för den så det är inte hela världen om den skulle se förjäklig ut! haha. Hittade föresten en bild på jackan jag köpte på New Yorker, fast den är mer åt det militärgröna hållet än på bilden. Ska ta en bild så fort jag kan när jag har den på.
Just nu sitter jag och lipar till Grey's Anatomy. Usch va sorgligt det är! Ska skopa upp lite glass och låta tårarna rinna. Puss♥
Klänningen jag ska hämta imorn.
 
Min jacka från NY. Älskar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0