HART OF ME.

Hejhej!
Har ni saknat mig??? Haha. Jag har i alla fall saknat er! Just nu står jag faktiskt och steker lite pannkakor, yepp. Jag är hungrig och för lat för att gå till affären så det var detta det fick bli. Har faktiskt transporterat min favorit sylt hemifrån för att den inte fanns här! Hur sjukt är inte det?
Sen tror jag att jag ska kika på film. Nåt får man ju göra nu när man är ensam igen. Känns sjukt underligt faktiskt.
Var i alla fall en väldigt trevlig middag. Gick tillbaka till samma ställe som jag cv Jossan var på igår och käkade. Alltid kul att vara igenkänd och välkommen tillbaka :) blev plankstek idag igen!

Imorn blir det föreläsning som jag säkert nämnt. Inte super taggad för att gå upp så tidigt menmen.
Har pratat lite med Linn också och jag hoppas hon kommer upp till mig. Vi får se! Håller alla tummar jag har :)

Imorgon går även min tradera auktion på ett par vita converse i strl. 38 ut. Just nu är de uppe i 141kr. Önska verkligen att de hade passat men har iaf mina marinblå och röda! Ett par vita får jag skaffa till våren ist.

Nu ska jag käka lite pannkakor!
Kram!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3922872/images/2012/pic_506b3666e087c33f466a5a86.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0