ME WANT !

Godmorgon!
Stressar runt som en galen kvinna. Typiskt mig att slappa för mycket för att det sedan istället, är för lite tid i slutet. Ska snart ta min stora väska med kläder som ska hem. Beslutade mig förra gången för att behålla mina sommarkläder ett litet tag till, hoppet ni vet. Men nu får de åka hem! Längar verkligen tills jag ska förmå mig att köpa en ny data som inte väger ett ton som min nuvarande! Alltid ett träningspass när den ska med...
I alla fall! Hur har ni sovit då? Jag har förhoppningsvis fått tillräckligt med sömn, för att sova på tåg är ju ett äventyr i sig. Men jag har lovat en massa uppdateringar och det löftet kommer att hållas, så titta in med jämna mellanrum så ska ni nog se ! Och nu måste jag skynda mig, pussss
 
Och jag får typ klädorgasm när jag ser den här bilden... byxorna ska bli mina! Har bestämt mig nu. De är värda de närmare 600kr de kostar. Från Zara för er som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0