MINT BLUE

Hejhej!
Just nu sitter vi och kikar på tv. Slappar lite innan vi ska iväg. Jossan åker ju hem idag :( åh så tråkigt!!! Kommer bli ensamt här hemma nu!
I eftermiddag ska jag på middag med en hemlig person. Haha låter så löjligt och skriva så men jag vet att personen inte vill bli nämnd i min blogg :)
Och imorn ska jag upp halv sex för att åka till en föreläsning vid 8. Suck!
Sen ska jag hämta min army jacka och det blir nog att ta en sväng på stan när jag ändå är där!

Känns som jag har en bra fortsatt vecka framför mig! Bättre blir det denna månaden då jag fyller och får besök från fint folk!! Åh längtar :)

Bjuder på en önskeoutfit. Give me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0