ONE IN A MILLION.

Tjabbatjena och allt det där!
Sitter på pendeln för att åka hem.
Känner mig rätt trött kan jag säga. Var överfullt på tbanan tillbaka till centralen och syrenivån var troligen inte den högsta. Ska hem och äta iaf!

Vad tyckte vi om Kista Gallerian då? Helt okej faktiskt. Inte så bra som jag trodde men i matväg var den grym. Jensens, Max, burgerking, donken, grekiskt, asiatiskt, steakhouse, mexikanskt + massa fik!
Ska nog åka ut dit och äta någon dag ;) haha.
Hittade inget i shoppingväg, kanske bra det? Men gick en sväng till ÖB och handla på mig lite små saker.
Massa choklad bl.a. ;)
Chokladen från Ritter sport är en klar favorit! Super gooooood.
Har även på mig mina "nya" converse !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0