This room is filled with noise.

Hej!
Ska snart gå och lägga mig men känner att jag vill skriva kanske ett aningen kryptiskt meddelande först.
Men har precis pratat med min pappa i telefon och jag vet inte, allt känns så mycket bättre nu i alla fall.
Vill inte riktigt ta upp vad det handlade om, men kan säga att det handlade om framtiden. Har haft en klump i magen ett tag nu och det känns skönt att den krympte lite nu.
Känns spännande när jag tänker på vad vi pratade om. Vill inte säga något nu då allt är extreeeeemt nytt. Men jag längtar till nästa år om det blir som jag hoppas och framförallt vill. Och kan tillägga att det inte handlar om någon person även om bilden kanske får det att framstå så. Tog bilden endast för jag tyckte den var så fin.
feels good to dream again.

Nu ska jag däremot sova! Imorgon väntar en trevlig lunch!
sov så gott ♥
ps. Har gjort några små hjärtan när jag bloggat från mobilen, om de inte syns tror jag att de blir frågetecken, så ni inte tror jag fått dille på att skriva såna om hjärtanen inte syns! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0