HAPPY !

Godmorgon!
Har vart lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna, usch! Dags att skärpa sig!!!!
Iaf, idag är jag super glad för om knappt tre timmar kommer Jossan hit :)) och stannar tills på tisdag. Ska bli så kul och jag har planerat en massa skoj !

Tyvärr vaknade jag en timma innan planerat och hoppades på att grey's följt av desperate housewives men blev bittert påmind om att det är lördag...
Så ska städa lite i lägenheten innan min gäst kommer. Ååh låt tiden gå!

Hade förövrigt en super trevlig kväll igår på Obaren på Sturehoff med trevliga tjejer . Mys!
Vi firade tentan som jag verkligen hoppas jag klarade. :)
Nu ska jag städa, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0