HUNGER .

Hallåj!
Hoppas ni mår bra :)
Själv är jag så sjukt hungrig. Sitter och försöker fylla magen med smörgåsar men den gnäller på ändå. Aja!
Började min dag med att göra lite ärenden. Blev en tur till banken och kassera en check och till arbetsförmedlingen för att kika varför jag inte fått några pengar och sedan till försäkringskassan för att få dem. Lite små tråkigt, haha.

Har förövrigt provat min nya primer och jag absolut älskar den! Så sjukt grym. Än så länge har sminket suttit perfekt, får se hur den håller tills ikväll men den rekommenderar jag starkt!

Har tyvärr ingen bild att bjuda på så kör en från min instagram :)
Där ni förövrigt jätte gärna får följa mig.
Heter "sloarez" pyss <3


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

några tips på vad man kan blogga om?
om du går in på en blogg, vad är det första som lockar dig att läsa om ? I need your help!

2012-09-26 @ 16:15:02
URL: http://haap.blogg.se/
Postat av: Cookie Chan

Vilken fin blogg ^^ Kolla gärna in min =^3^=

2012-09-28 @ 21:34:04
URL: http://cookiechan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0