LOL

Hejhej!

Slänger in ett inlägg såhär på kvällen.
Idag har jag och Jossan varit på Nacka Forum och kikat i affärer. Riktigt bra shoppingcentrum med många roliga och bra affärer! Jag lämnade tillbaka en super fin tröja på Zara som inte riktigt passade perfekt in i min garderob och köpte mig en kavaj/ jacka/blazer och en svart skinnväst på New yorker. Skit nöjd! Tänkte visa bild imorgon. För mörk för att fota nu.
Imorn blir det att sticka in till Stockholm och kika lite, Urban Outfitters och lite andra affärer lär vi hamna på.

I veckan blir det föreläsningar och middag, fika och hämta ut paket. En army jacka ska vara i min ägo på onsdag och ett par vinröda Converse imorgon eller på tisdag.
Livet leker idag.
Påtal om leker, här är ett resultat från min kära nya app som gör bilder lite roligare!
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0