NEVER SAY NEVER .

Yepp, man ska aldrig säga aldrig.
Jag trodde verkligen inte för något år sen att jag skulle börja att blogga igen men här är vi nu igen. Känns lite tråkigt att börja om från början. Hade sånt flyt en gång i tiden! Haha :)
Jag har typ varje gång jag börjat blogga igen sagt att jag verkligen ska satsa denna gången, och det har gått åt fanders... Så denna gången säger jag inget så får vi se om det går bättre !
 
Idag har jag gått upp super tidigt (8.15) haha tidigt för mig... för att gå till tandläkaren, jag har ju världens bästa tandläkare (min pappa) så det gick skit bra. Sen unnade jag mig en skit snygg väska, har fått någon dille på gult? Letar ihjäl mig efter en gul kavaj ! Men väskan är ett litet tröstpris. Och sedan köpte jag en primer från Lumene som jag hoppas ska hjälpa mitt smink att sitta på plats hela dagen + dämpa glanshet, har ju rätt lätt för att bli rätt glansig i ansiktet så detta hoppas jag den hjälper att ta bort. Återkommer med mitt omdöme !
Nu ska jag käka lite, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0