NEW CAMERA

Haha har fortfarande inte ätit något men tänkte bara säga det att jag för tillfället inte har någon bra kamera ! Sålde systemisen till en kompis så letar efter en ny bättre mindre. Har kikat lite på den här snyggingen. Det är en systemkamera fast den är lika liten och lätt som en digitalkamera. Det skulle verkligen va super bra då jag aldrig orkade dra med mig den stora klumpiga jag hade innan.
Om jag ska blogga igen vill jag verkligen ha en bra kamera och det tror jag nog ni vill med ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell - Mode & Vardag.

Sv: så himla snygga!
Jag ska nog också ta och köpa en liknande kamera. Så himla lätt att ta med sig jämfört med en stor systemkamera!

2012-09-25 @ 15:45:57
URL: http://isabells.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0