I dream my dreams in colour & live my life in black & white.

Hejhej!
Idag känner jag mig väldigt duktig. Vaknade rätt tidigt (för att vara mig) och åt frukost, klädde på mig och stack ut på en långpromenad på två timmar. Gick Fossum och det är verkligen min favoritplats (egentligen är det ju en skogsrunda men det räknas enligt mig som plats) i hela Uddevalla! Älskar att gå där själv och bara lyssna på musik och tänka sönder min hjärna, haha. Har haft den som min favoritplats sen jag flyttade hit när jag var 12 :) Många problem och tankar har blivit begrundade där! :')
 
Efter jag kom hem käkade jag en snabb lunch och tog mig sen ann ett träningspass. Ohyeah känns lite mäktigt att säga så. Har tagit ner 2 nya träningsappar så nu tror jag mitt träningspass är runt en halvtimme långt? Känns som en bra start, får väl se om jag fortsätter så eller hur det blir. Orkar egentligen inte bry mig, behöver ju liksom inte träna.
 
Imorgon ska jag plugga, fick mina böcker idag! Men ska ta en paus och fika med Jossis efter hon slutar vid 15 så ska försöka vara duktig tills dess :)
Skulle egentligen vilja åka ut till Torp och köpa nya träningskläder, typ en sport bh i nån rolig färg och ett par shorts och kanske nåt linne? Tränar ju bara i sport bhn så ett linne får jag se om jag köper. Ett par nya skor skulle inte vara fel heller men de är så dyra att jag hellre lägger pengarna på annat..
Kläderna ni ser på bilden skulle jag tacka ja till utan att tveka!
 
Men nu ska jag börja dra mig mot sängen, massa plugg väntar imorgon.
Puss på er finisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0